مشخصات باتری های سامسونگ را بررسی کنید

مشخصات باتری های سامسونگ را بررسی کنید

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان محصولات مرتبط با فناوری به ویژه گوشی های موبایل است که در سال های اخیر به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده است. این شرکت هر ساله گوشی های پرچمدار با کیفیت بالا و به طور قابل توجهی گران تر و همچنین تعدادی گوشی میان رده ارزان تر را ارائه می دهد. بنابراین تنوع محصولات این برند زیاد است و در صورت تمایل به خرید گوشی جدید می توانید با توجه به بودجه و کیفیت خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر تلفن همراه دارای قطعات مختلفی است که به نوعی کیفیت کلی آن را تعیین می کند. یکی از مهمترین آنها باتری است که امروزه در گوشی های بسیار متنوعی دیده می شود. سامسونگ نیز به این حوزه توجه زیادی داشته و در جهت بهبود آن گام برداشته است.

کیفیت باتری سامسونگ هر سال در حال افزایش است و با مقایسه هر نسل از باتری ها با نسل قبل بدون شک پیشرفت آن ها را متوجه خواهید شد. کیفیت باتری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و علاوه بر مشخصات آن، عواملی مانند مصرف قطعات مختلف سخت افزار گوشی نیز بر کیفیت و طول عمر آن تاثیر می گذارد. یکی از ویژگی های اجتناب ناپذیر تمامی باتری ها این است که معمولا بعد از ۲ تا ۳ سال استفاده باعث ایجاد مشکل و خرابی می شوند و باتری های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مهمتر از آن، در صورت مشاهده علائم خرابی، در اسرع وقت باتری اصلی را خریداری و تعویض کنید. در صورت وجود مشکل می توانید باتری اصلی سامسونگ را از فروشگاه اینترنتی فونی شاپ خریداری نمایید.

فناوری و باتری های لیتیوم سامسونگ

در ساخت تمامی باتری های موبایل از جمله باتری های سامسونگ از فناوری لیتیوم استفاده شده است و امروزه دیگر باتری های قدیمی نیکل کادمیوم یافت نمی شوند. تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در باتری های لیتیومی باعث شده تا این نسل از باتری ها نسبت به نسل قبلی عمر بیشتری داشته باشند و در شرایط مختلف ماندگاری بالاتری از خود نشان دهند. البته یکی از نکات منفی باتری های لیتیومی کاهش کیفیت آنها طی یک فرآیند تدریجی چند ساله است که نمی توان به طور کامل جلوی آن را گرفت. این نسل از باتری های موبایل نسبت به تخلیه کامل شارژ بسیار حساس هستند و تا حد امکان باید از شارژ نزدیک به صفر خودداری کنید. بهترین محدوده شارژ برای باتری های لیتیومی 40 تا 80 درصد است. البته باید توجه داشت که شارژ بیش از حد این باتری ها به اندازه نسل قبل خطرناک نخواهد بود.

ظرفیت باتری سامسونگ

سامسونگ کیفیت باتری های خود را برای رقابت با سایر برندهای معتبر ارتقا داده است و یکی از مهم ترین تغییرات آن افزایش ظرفیت آنها بوده است. امروزه باتری های سامسونگ ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارند که نسبت به نسل های قبل بسیار خوب است. به عنوان مثال سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا در سال 2021 معرفی خواهد شد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در حالی که باتری سامسونگ گلکسی اس 5 به عنوان پرچمدار سال 2014 تنها 2800 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت. البته میزان مصرف شارژ توسط دپارتمان های مختلف سخت افزاری نیز به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته امروزه افزایش یافته است که تا حدودی اثر افزایش ظرفیت را خنثی می کند. به طور کلی ظرفیت به تنهایی تنها بر عمر و کیفیت باتری تاثیر نمی گذارد و در صورت بروز مشکل می توانید راه هایی برای افزایش عمر باتری نیز در نظر بگیرید.

عمر باتری سامسونگ را بررسی کنید

باتری های سامسونگ همیشه از نظر کیفیت پیشتاز بوده اند. البته در سال های اخیر برخی برندهای جدید مانند شیائومی گوشی هایی با باتری های بسیار قدرتمند معرفی کرده اند. با این حال، برخی از باتری های سامسونگ هنوز هم از نظر دوام و طول عمر جزو بهترین ها هستند. در حال حاضر قوی ترین باتری ارائه شده توسط سامسونگ باتری M51 است که ظرفیت باورنکردنی بیش از 7000 میلی آمپر ساعت دارد. این باتری در تست ویژه تماشای فیلم و فیلم از حافظه داخلی گوشی توانست 25 ساعت و 14 دقیقه شارژ نگه دارد. مدت زمان آن در وبگردی 16 ساعت و 52 دقیقه محاسبه شد که رقم خوبی است. باتری همچنین در طول تماس های 3G که 52 ساعت و 57 دقیقه طول کشید به اوج خود رسید.



نویسنده :
بازدید : 335
یک شنبه 7 فروردين 1401 - 9:36
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: